پرسپولیس برازجان
پرسپولیس برازجان
اخبارها و رویدادهای ورزشی شهرستان دشتستان

اکبرمحمدی سرمربی تیم ملی جوانان:

 حضور محمد دانشگر اولین ملی پوش شهربرازجان در اردوی مقدماتی بعدی تیم ملی

اکبرمحمدی سرمربی تیم ملی جوانان ایران

 

پرسپولیس برازجان : سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در گفت وگویی تلفنی با برنامه ورزشی نشان که سه شنبه شب گذشته ازسیمای مرکز بوشهر پخش شد درخصوص تیم ملی جوانان و عملکرد محمد دانشگر شرکت کرد :

--- محمد دانشگر را چطوردیدید و چقدر از وی راضی هستید؟

با توجه به استعدادیابی خوبی که در9 منطقه کشورانجام دادیم استان بوشهر به همراه استان های فارس و کهکیلویه و بویراحمد جزء منطقه 3 بودند . در استان بوشهر آقای عباس گشویی استعدادهای خوبی را به تیم ملی معرفی کردند که محمد دانشگر از شهر برازجان به تیم ملی ملحق شد.
آقای دانشگرنه تنها درتیم ملی جوانان بلکه درتیم ملی نوجوانان هم افتخارپوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد وبازیهای تدارکاتی تیم را به همراه تیم بود ولی متاسفانه باتوجه به تغییرقانون حضوربازیکنانی که دررده نواجوان دردورنهایی باید شرکت می کردند ازتیم ما به همراه 7 نفردیگرجدا شدند و ما نتوانستیم دربازیهای نهایی ازبکستان نتیجه لازم را بگیریم.اما خوشبختانه دراین دوره باتوجه به اینکه همان بچه ها دررده جوانان حضورداشتند ، توانستیم ازهمه ظرفیت های رده سنی استفاده کنیم . ما چهاربازی فوق العاده را درتهران انجام دادیم که منجربه صعود تیم ملی جوانان ایران به مرحله نهایی بازیهای آسیایی شد. و اما درخصوص خود محمد دانشگرعرض کنم اگروی بتواند با تمریناتی که انجام می دهد مسابقات باشگاهی راهم کنار کار خودش اضافه کند و به صورت مستمر در بازیهای باشگاهی حضور داشته باشد میتواند جایگاه ثابتی درتیم ملی جوانان داشته باشد  ، فیزیک بدنی مناسب ، قدرت بازیسازی و شوت زنی این بازیکن میتواند به فوتبالش بیش ازپیش کمک نماید.

--- محمد دانشگردرمرحله نهایی هم حضورخواهند داشت؟ آیا ازوی جهت شرکت درتمرینات دعوت می کنید؟

نکته مثبتی که به ما درمرحله نهایی کمک خواهد کرد این است که این اجازه را داریم ازتمامی بازیکنان مرحله مقدماتی استفاده کنیم ، اما موضوع دعوت مجدد دانشگر، بستگی به خودش وشرایطش خواهد داشت ، هیچ تضمینی برای دعوت مجدد وی ودیگربازیکنان درتیم ملی نیست ، به هرشکل ممکن ما سعی می کنیم تمرکزویژه ای روی لیگ داشته باشیم و انشاالله پس ازبررسی بازی های لیگ ، بازیکنان مورد نظررا دعوت خواهیم کرد.

--- اردوی بعدی تیم ملی جوانان چه موقع برگزارخواهد شد؟

قراراست ظرف روزهای آینده ، هم میزبان مرحله نهایی و هم گروه بندی مسابقات معلوم شود که ما بلافاصله پس ازآن ارودی اول خودمان را باتوجه به نفراتی که درمرحله مقدماتی داشتیم برگزارمی کنیم و سپس با تمرکز بر روی بازی های لیگ ، اگرنفرات مستعد دیگری وجود دارند دعوت کرده وکار رسمی خودمان را درتیم ملی جوانان آغازخواهیم کرد.

 

منبع :سایت  ورزش دشتستان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: